အေသြးအသားထဲက ဟစ္ေဟာ့ (သို႔မဟုတ္ ) T-zin Thazin Nyunt Aung

T-zin လို႔အမ်ားသိတဲ့ အမ်ိဳးသမီး Hip Hopper (သို႔) သဇင္ညႊန႔္ေအာင္ကေတာ့ ၁၉၈၃ ခုႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္မွာ ေမြးဖြားခဲ့ၿပီး အေဖ ဗမာ ၊ အေမ ရခိုင္အျပင္ အကိုတစ္ေယာက္ ေမာင္တစ္ေယာက္တို႔နဲ႔အတူ ရန္ကုန္မွာပဲ လက္ရွိေနထုိင္လ်ွက္ရွိပါတယ္။

ဟစ္ေဟာ့ဂီတေလာက ကို ၂၀၀၀ ေက်ာ္မွာ ေက်ာင္းတက္ေနရင္းနဲ႔ စတင္လုပ္ကိုင္ရန္ႀကိဳးစားခဲ့ၿပီး ကိုယ္တိုင္သီခ်င္းေရးျခင္း၊ သူငယ္ခ်င္းအဖြဲ႕မ်ားနဲ႔ စတူဒီယိုမွာ ကိုယ္ေရးတဲ့သီခ်င္းေတြကို အသံသြားသြင္းမႈေတြျပဳလုပ္ၿပီး သီခ်င္းေတြစတင္လုပ္ျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ထု႔ိေနာက္ ၂၀၀၂ ခုႏွစ္မွာတစ္ေယာက္တည္း လုပ္ေနရာမွ အျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ေတြ႔ၿပီး YAK (Yangon Always Kingdom ) အဖြဲ႕အေနႏွင့္ဆက္သြားျဖစ္ပါတယ္လို႔ သူမကဆိုပါတယ္။

“ ၂၀၀၄ ကေန ၂၀၁၆ ေလာက္ထိ အဖြဲ႕အေနနဲ႔ ရပ္တည္ခဲ့တယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ Solo တစ္ကိုယ္ေတာ္ျပန္စတင္ခဲ့တယ္။ ဂီတလႈပ္ရွားမႈအေနနဲ႔ဆိုရင္ Show ပြဲေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုဆိုခဲ့တယ္။ Underground ပြဲေတြေရာ ပြဲၾကီးေတြေရာဆိုခဲ့တယ္။ အတြဲေခြအေနနဲ႔ ဗိုလ္လုပြဲ ဟစ္ေဟာ့ခေရစီ ဟစ္ေဟာ ယူနိုက္တက္ ၊ ေဂ်းမီ ရဲ႕ ဘဝရဲ႕နိဗၺာန္ စသျဖင့္ ငါးေခြေလာက္ထြက္ခဲ့တယ္ ၿပီးေတာ့ YAK ရဲ႕ “ မိန္းမရက္ပ္ရူးေတြ ” အမည္ရ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေခြလည္း ထြက္ခဲ့တယ္ ” လို႔ T-zin က ေျပာျပပါတယ္။

ဂီတအမ်ိဳးအစားမ်ားစြာရွိသည့္အနက္မွာ ဟစ္ေဟာ့အမ်ိဳးအစားကို ေရြးခ်ယ္ျဖစ္ခဲ့ပံုႏွင့္ပတ္သတ္ၿပီး “၅ တန္းေလာက္ကတည္းကစာတိုေပစနဲ႔ကဗ်ာေတြ လူမသိေအာင္ခိုးေရးရတာဝါသနာပါတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ ဟစ္ေဟာ့စၿပီးေတာ့ အရွိန္အဟုန္စရလာတဲ့အခ်ိန္မွာ အမသေဘာက်တာက ရက္ပ္ေတြဆိုတာကိုသေဘာက်တယ္ ကိုယ္ကလည္း ငယ္ငယ္ေလးထဲက သီခ်င္းဆိုတာကို ဝါသနာပါတယ္အဲ့ဒီမွာ ငါလည္း သီခ်င္းဆိုမယ္ကြာဆိုၿပီးျဖစ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဟစ္ေဟာ့ကို တေျဖးေျဖးနဲ႔ သေဘာက်လာတယ္။ ငါလဲ ရက္ပ္ဆိုမည္ဆိုၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ဟာကိုယ္သီခ်င္းေရးျဖစ္တယ္။ ကိုယ္က ကဗ်ာေရးတဲ့အခံရွိေတာ့ ကိုယ့္အတြက္ အဆင္ေျပတာေပါ့ အဲ့တာနဲ႔ စၿပီးလုပ္ျဖစ္တာ ” ဟူ၍ ဟစ္ေဟာ့နဲ႔ သူမေတြ႔ဆံုခဲ့ပံုကို ရွင္းျပပါတယ္။

၂၀၀၂ ခုႏွစ္ ေမွာ္ဘီ GTI ေက်ာင္းတက္ေနစဥ္ကာလအတြင္း သူမနဲ႔အတူ ေက်ာင္းတက္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြထဲက ဟစ္ေဟာ့နဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး သီခ်င္းေတြလုပ္ေနသူေတြကို အားက်ခဲ့ရာမွတဆင့္ သီခ်င္းေတြေရး ၊ သီခ်င္းေတြဆိုျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔လည္း သိရပါတယ္။

လက္ရွိျမန္မာႏိုင္ငံတြင္လည္း အမ်ိဳးသမီးဟစ္ေဟာ့သမားမ်ားရွားပါးၿပီး လြန္ခဲ့သည့္ ၂၀၀၀ ဝန္းက်င္ေခတ္တြင္ မိန္းမဟစ္ေဟာ့သမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ျခင္းႏွင့္ပတ္သတ္၍ ၾကံဳေတြ႔ရသည့္အခက္အခဲမ်ားႏွင့္ ပတ္သတ္၍ ေမးျမန္းခဲ့ရာမွာေတာ့ သူမကအခုလိုေျပာပါတယ္။
“ သီခ်င္းေတြစလုပ္မယ္ဆိုေတာ့ အဖြဲ႕အေနနဲ႔လုပ္မယ္ဆိုၿပီးစခဲ့တာ ။ အဖြဲ႕ထဲကလူဆိုရင္လည္း ေယာက်္ားေလးေတြ ဒါေပမယ့္သူတို႔က အမကိုမေခၚခ်င္ၾကဘူး ။ အဲ့တာနဲ႔ ရတယ္ နင္တို႔မေခၚလည္းငါတစ္ေယာက္ထဲ လုပ္မယ္ဆိုၿပီးေတာ့ လုပ္ခဲ့တယ္။ သီခ်င္းေရးတယ္။ဆို တယ္ သီခ်င္းသြင္းတယ္။ အမတစ္ေယာက္ထဲလုပ္တဲ့အခါမွာလည္း သူငယ္ခ်င္းေယာက်္ားေလးေတြက ကူညီၾကတယ္။ စတူဒီယိုလုိက္ပို႔တယ္။ အၾကံဥာဏ္ေတြေပးတယ္။ အဖြဲ႕ရယ္ဆိုၿပီးျဖစ္သြားတဲ့အခ်ိန္ထိ ပံ့ပိုးမႈေတြေတာ့လုပ္ေပးတယ္။ ဒါေပမယ့္အေကာင္းနဲ႔အဆိုးက ဒြန္တြဲေနတာ ။ မိန္းကေလးအဖြဲ႕မို႔ အထင္မႀကီးတာေတြ ၊ အမတို႔အဖြဲ႕ရဲ႕ပံုစံကိုမႀကိဳက္တာမ်ိဳးေတြ အမတို႔ မိန္းကေလးအဖြဲ႕က သူတို႔ႀကိဳက္တဲ့ပံုစံမဟုတ္ပဲ ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္းပံုစံလို႔ သူတို႔စိတ္ထဲမွာျမင္တယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ အမတို႔ကို ၾကည့္မယ့္အစား ေယာက်္ားေလးအဖြဲ႕ပဲၾကည့္မွာေပါ့ တို႔ ေျပာသံေတြျပန္ၾကားရတယ္။ တခါတေလ ကိုယ္က သူမ်ားေရးတဲ့သီခ်င္းကို ယူဆိုမိတာရွိတယ္ အဲ့ဒီအခါက်ရင္ ပိုဆိုးတယ္။ ” လို႔ T-zin က သူမရဲ႕အေတြ႕အၾကံဳေတြကို ေျပာျပပါတယ္။

ထို႔ျပင္ “ ဟစ္ေဟာက ကိုယ္ေရးတဲ့သီခ်င္းကို ကိုယ္ဆိုရမယ္ သတ္မွတ္ခ်က္တစ္ခုမဟုတ္ေပမယ့္ ဟစ္ေဟာ့က ကိုယ့္ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကို မခံခ်င္စိတ္ေတြ ေပါက္ကြဲထြက္လာတာမ်ိဳး ။ အမဆိုရင္ အမရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကို ကုိယ္တိုင္ေရးၿပီးေတာ့ ေဖာ္ထုတ္တာမ်ိဳး ။ ဒါကဟစ္ေဟာ့မွာလက္ခံထားတာမ်ိဳး။ ဒါကိုသူမ်ားေရးေပးတာဆိုတယ္ဆိုရင္ တခ်ိဳ႕ေတြက အထင္မၾကီးဘူးေပါ့။ ” လို႔ သူမရဲ႕အေတြ႕အၾကံဳမ်ားကတစ္ဆင့္ ရွင္းျပပါတယ္။

၂၀၀၃- ၂၀၀၄ ခုႏွစ္မ်ားတြင္ T-zin တို႔လို လံုးဝဟစ္ေဟာ့စစ္စစ္ကိုဆိုသည့္ အမ်ိဳးသမီးဟစ္ေဟာ့အဖြဲ႕ေတြရွိခဲ့ၿပီး ဥပမာအားျဖင့္ Debeez (စႏၵီျမင့္လြင္နဲ႔ ျပည့္ဖူးခိုင္) ႏွင့္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ Pop Rap ပံုစံမ်ိဳးေတြဆိုသည့္ NO အဖြဲ႔တို႔လိုမ်ိဳးအဖြဲ႕ေတြလည္း ေပၚလာတယ္လို႔ T-zin က ေျပာပါတယ္။

သူမအေနနဲ႔ ဟစ္ေဟာ့ေလာကမွာ ေလးစားအားက်ရတဲ့သူေတြဆိုရင္ ပထမဆံုးက ACID အဖြဲ႔ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာဟစ္ေဟာ့ေလာကအတြက္ မ်ိဳးေစ့ခ်ေပးခဲ့သူေတြျဖစ္တယ္လို႔လဲ ဆုိပါတယ္။ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ဝန္းက်င္က လူငယ္တိုင္း ACID အဖြဲ႕ရဲ႕ပံုစံေတြကို အားက်ခဲ့ရၿပီး သူမအေနနဲ႔ေတာ့ ရက္ပ္စာသားအမိုက္စား ေရးႏိုင္ဆိုႏိုင္သူအားလံုးကို သေဘာက် အားက်တယ္လို႔ ဆိုလာပါတယ္။

T-zin ဆိုၿပီး ဟစ္ေဟာ့ေလာကကိုဝင္ေရာက္၍ ပထမဆံုးေရးသားသီဆိုခဲ့သည့္သီခ်င္းကိုေမးျမန္းခဲ့ရာ သူမအေနျဖင့္ ရက္ပ္ပါဘဝကို ခံယူၿပီး စေရးထဲက ေယာက်္ားမေကာင္းေၾကာင္းကို စေရးခဲ့တာပါလို႔ ရယ္ေမာေျပာဆိုပါတယ္။
“ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ျဖစ္တဲ့ခံစားခ်က္က အခ်စ္ေရးအဆင္မေျပဘူး ။ ခ်ဳပ္ခ်ယ္တာေတြဘာေတြ အခ်ိဳးမေျပတာေတြ အဲ့တာေတြသီခ်င္းထဲထည့္ေရးတယ္။ ၿပီးေတာ့ကိုယ့္ေဘးကသူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ ျပတ္သြားတဲ့ေကာင္ေလးေတြအေၾကာင္း ၊ အသဲကြဲခဲ့တဲ့အေၾကာင္းေတြကို ေရးသားခဲ့တယ္လို႔ သူမကဆိုပါတယ္။

“ “ ခ်စ္ခ်စ္ခ်စ္ ခ်စ္ခဲ့ၿပီးမွ အျပစ္ျမင္တတ္တဲ့ေယာက်္ားေတြအေၾကာင္း ၊
ျပစ္ျပစ္ျပစ္ ျပစ္သြားအံုးမယ္ ၾကာလာရင္ ေနာက္တစ္ေယာက္ကိုေျပာင္း ” အဲ့လိုမ်ိဳးေလးေတြ အမတို႔ဆိုခဲ့တယ္ ။ သီခ်င္းနာမည္က ျပဳျပင္လိုက္ပါ။ ေနာက္က်ေတာ့လည္း အခ်စ္သီခ်င္းေတြဆက္လုပ္ျဖစ္တယ္ လို႔ ျပဳျပင္လိုက္ပါ သီခ်င္းတြင္ပါသည့္ စာသားတစ္ခ်ိဳ႕ကို ရြတ္ျပရင္း သူမရဲ႕ဟစ္ေဟာ့ေလာကထဲကိုေရာက္ေရာက္ခ်င္းပထမဆံုးစလုပ္ျဖစ္တဲ့သီခ်င္းအေၾကာင္း ေျပာျပပါတယ္။
၂၀၁၆ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္း တစ္ကိုယ္ေတာ္ျဖစ္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာလည္း ပထမဆံုး “ ေတာက္ခ်ပလိုက္မယ္ ” ကိုစေရးျဖစ္ခဲ့ၿပီး ယင္းသီခ်င္းသည္ ဟစ္ေဟာ့ေလာကထဲမွာ ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ကာလအတြင္း ေတြ႔ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကို ေရးသားထားတယ္လို႔ သူမကဆိုပါတယ္။

ေနာက္ထပ္ “ ေနေျခာက္ေထာင္ ” ၊ “ ဘုတ္တယ္ေနာ္ ” ႏွင့္ “ လြတ္လပ္ေသာငွက္ – Free Bird ” စတဲ့သီခ်င္းေတြကို ဆက္လုပ္ျဖစ္ခဲ့ၿပီး “ ဘုတ္တယ္ေနာ္” ႏွင့္ “ လြတ္လပ္ေသာငွက္ – Free Bird ” တို႔က Music Video မ်ားထြက္ထားၿပီး အျခားေသာသီခ်င္းမ်ားလည္းထပ္မံထြက္ရွိဖို႔ ရွိတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
တစ္ကိုယ္ေတာ္အယ္ဘမ္သစ္ထြက္ရွိဖို႔ကိုေတာ့ လက္ရွိမွာ ႀကိဳးစားေနၿပီး ပရိတ္သတ္ကိုမတူညီေသာ သီခ်င္းအမ်ိဳးအစားႏွင့္ အေၾကာင္းအရာမ်ား ျပင္ဆင္ဖန္တီးခ်ျပႏိုင္ရန္ ႀကိဳးစားေနၿပီး ယခုႏွစ္ဒီဇင္ဘာလအတြင္း အယ္ဘမ္ထြက္ႏိုင္မယ္လို႔ ေမ်ွာ္လင့္ထားတယ္လို႔ သူမကဆိုပါတယ္။

T-zin က သူမအေနျဖင့္ မည္သည့္ဂီတအမ်ိဳးအစားကိုမဆို နားေထာင္ေလ့ရွိၿပီး ဟစ္ေဟာ့ဂီတအမ်ိဳးအစား ကိုေတာ့ ေနာက္ဆံုးမွာနားေထာင္ေလ့ရွိတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

“ အမအရမ္းစိတ္ညစ္ေနၿပီ၊ အသဲကြဲေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဟစ္ေဟာ့သီခ်င္းေတြနားေထာင္တယ္။ အမလံုးဝစိတ္ဓာတ္မက်ေတာ့ဘူး။ ဒါကအမရဲ႕ခံစားခ်က္ေပါ့။ အဲ့ဒီလိုအခ်ိန္ေတြမွာ ဟစ္ေဟာ့သီခ်င္းေတြနားေထာင္တယ္ ။ အဲ့ဒီ စီးခ်က္(Beat) မွာလိုက္ေမ်ာလိုက္တယ္။ စိတ္ဓာတ္က ျပန္ျပန္တက္လာတယ္။ အဲ့တာကလည္း အမအတြက္ အားေဆးတစ္ခုပဲ ။ ” ဟု သူမက ဆိုျပန္ပါတယ္။

၎အျပင္ ဟစ္ေဟာ့အေပၚရူးသြပ္မႈအေနျဖင့္ အခုေနာက္ပိုင္းတြင္ ျမင္ျမင္သမ်ွကို ကာရံစပ္ခ်င္စိတ္ျဖစ္ေပၚၿပီး သီခ်င္းတစ္ပုဒ္လံုးစာမဟုတ္ေသာ္လည္း ကာရံအတိုအစေလးေတြ ေရးစပ္ထားေလ့ရွိၿပီး ဖုန္းထဲတြင္သာမက စာအုပ္တြင္ပါ ခ်ေရးထားေလ့ရွိၿပီး ေန႔တုိင္းသီခ်င္းတစ္ေခြ ပံုမွန္နားေထာင္ျဖစ္တယ္လို႔ သူမကေျပာျပပါတယ္။
ယခင္ေခတ္နဲ႔ လက္ရွိဟစ္ေဟာ့ေလာက ကြဲျခားမႈအေနနဲ႔ အရင္ေခတ္က ေက်ာင္းသားဘဝကေနစတင္ၿပီး သီခ်င္းတီးဖို႔၊ စတူဒီယိုသြားႏိုင္ဖို႔ရာ အခက္ခဲရွိခဲ့ၿပီး ယခုေခတ္တြင္မူ စတူဒီယိုမ်ားလာသည့္အျပင္ သီခ်င္းတီးသူလည္း ပိုမိုမ်ားျပားလာတယ္လို႔ သူမကဆိုပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ ယခုေခတ္ ဟစ္ေဟာ့သမားေတြအတြက္ အခြင့္အေရးပိုမ်ားေသာ္လည္း သီခ်င္းဖန္တီးရာတြင္ တခ်ိဳ႕သီခ်င္းမ်ားတြင္ အႏွစ္သာရေပ်ာက္ဆံုးေနတယ္လို႔ သူမရဲ႕အျမင္ကို ေျပာပါတယ္။

T-zin ရဲ႕ ေနာက္ထပ္အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္းအလုပ္က အသံဖမ္းအင္ဂ်င္နီယာလုပ္ခဲ့ၿပီး လက္ရွိမွာေတာ့ စတူဒီယိုနားထားခ်ိန္မွာေတာ့ sound design ပိုင္းကို လုပ္ကိုင္ေနၿပီး အနာဂတ္မွာေတာ့ Foley ( ရုပ္ရွင္အသံထပ္ျခင္း) အႏုပညာရွင္ျဖစ္ခ်င္တယ္လို႔ သူမကဆိုပါတယ္။
အမ်ိဳးသမီးဟစ္ေဟာ့သမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ျခင္းႏွင့္ Female Foley artist တစ္ေယာက္ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ရုန္းကန္ရမႈမ်ားနဲ႔ပတ္သတ္၍လည္း အမ်ိဳးသမီးျဖစ္ျခင္းအေပၚမူတည္ၿပီး အထင္ေသးျခင္းမ်ား ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရၿပီး အခက္အခဲမ်ားလည္း ရွိတယ္လို႔ T-zin က ေျပာပါတယ္။

“ Foley လုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာလည္း တခ်ိဳ႕ေတြက အထင္မၾကီးၾကဘူး။ သူ႔ကိုအပ္လို႔ျဖစ္ပါ့မလား ။ သူက လုပ္ႏိုင္ပါ့မလား ဆိုတာမ်ိဳးေတြ ထင္ၾကတယ္။ ” “ အသံဖမ္းတာနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီးသင္တန္းေတြဘာေတြ တက္ရင္လည္း တကယ့္ကို ကူညီတဲ့သူေတြရွိသလို တခ်ိဳ႕ နင္လုပ္တာေလာက္က ငါတို႔လည္းလုပ္ႏိုင္ပါတယ္ကြာဆိုတဲ့ပံုစံမ်ိဳးနဲ႕ ႏွိမ္တဲ့ေယာက်္ားေတြလည္းရွိတယ္။ ” လို႔ သူမက အေတြ႕အၾကံဳေတြကို ေျပာျပပါတယ္။

အသံဖမ္းမႈေတြျပဳလုပ္ရာမွာလည္း အမ်ိဳးသားမ်ားႏွင့္ တန္းတူလုပ္ေဆာင္ရၿပီး အမ်ိဳးသားအဖြဲ႕မ်ားနဲ႔ အတူတူ အသံဖမ္းမႈမ်ားျပဳလုပ္ရေလ့ရွိၿပီး ယင္းအခ်ိန္တြင္ မိန္းမျဖစ္ျခင္းအေပၚ ခြဲျခားဆက္ဆံခံရမႈမ်ားႏွင့္ ၾကံဳေတြ႔ရေလ့ရွိေၾကာင္း သူမကဆိုပါတယ္။

“ အမအသံဖမ္းရင္ ေယာက်္ားေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႔အလုပ္လုပ္ရတယ္။ တခ်ိဳ႕ဆိုအဖြဲ႕လုိက္လာတာေတြ မ်ားတယ္။ control ခန္းထဲမွာဆိုေတာ့ ခံုေတြမထားတာမ်ားတယ္။ တခ်ိဳ႕ဆိုလည္းေအးေဆးပဲ ။ တခ်ိဳ႕ က်ေတာ့မထုိင္ဘူး။ မတ္တပ္ရပ္ေနတယ္။ ဒီလူတစ္ေယာက္ကမထိုင္ပဲ တခ်ိန္လံုးဘာလို႔ မတ္တပ္ရပ္ ေနသလဲဆိုရင္ ေနာက္မွ ကိုယ္ကမိန္းမ၊ အသံထိုင္ဖမ္းေနတယ္ ။ သူက ၾကမ္းျပင္မွာ မထိုင္ခ်င္ဘူး။ အဲ့လိုခြဲျခားတာ။ တခ်ိဳ႕က်ေတာ့လည္း မိန္းကေလးအသံဖမ္းလို႔ မလာခ်င္တာလို႔ ေျပာတယ္ ” လို႔ သူမရဲ႕ ခြဲျခားဆက္ဆံခံရမႈမ်ားနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး ေျပာျပပါတယ္။

T-zin အေနနဲ႔ “ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ အယ္ဘမ္ထြက္ဖို႔ရွိမယ္ ။ music videos ေတြထြက္ဖို႔ရွိမယ္ ။ အမလုပ္ခ်င္တဲ့ အႏုပညာရွင္နဲ႔ သီခ်င္းေတြ တြဲလုပ္ဖို႔ရွိမယ္။ အမျဖစ္ခ်င္တဲ့ Foley Artistကို အခုထက္ပိုၿပီး ထူးခြ်န္ေအာင္ ႀကိဳးစားရမယ့္ဟာေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ဒါကအစပဲရွိေသးတယ္ ဒီထက္ပိုကြ်မ္းက်င္ေအာင္ Professional က်ေအာင္ႀကိဳးစားသြားဖို႔ရွိတယ္။ ဟစ္ေဟာ့အေနနဲ႔ကေတာ့ အမက ေသတဲ့အထိလုပ္သြားမွာပဲ ။ သီခ်င္းေတြ ေရးခ်င္းလည္း ေရးေနမွာပဲ ဆိုခ်င္လည္းဆိုေနမွာပဲ ။ တဖက္က အမရဲ႕ အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္းအတြက္လည္ အရည္အခ်င္းျပည့္ဝေအာင္ ႀကိဳးစားရမွာေပါ့ ” လို႔ T-zin က ေရွ႕ဆက္သူမလုပ္ေဆာင္မည့္ အရာမ်ားနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ေျပာျပပါတယ္။

စုေလးငံု ေမးျမန္းေရးသားသည္။
ဓာတ္ပံု – စုေလးငံု

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s