ျဖဴစင္ျခင္း မျဖဴစင္ျခင္းဆိုတာ ဘာနဲ႔တိုင္းတာမလဲ၊ ဘယ္လိုတိုင္းတာမလဲ ေမးခြန္းထုတ္ရမည့္ ေရႊၾကာ

ဒီလအတြက္ရုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းကိုဖီးေမးနစ္႐ႈေထာင့္မွသံုးသပ္ေသာ ေဆာင္းပါးအတြက္ ေငြေသာ္တာရုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရးက ရုံတင္ျပသေနသည့္ ဒါရိုက္တာဝိုင္း(own creation)ရဲ႕ ေရႊၾကာဆိုတဲ့ရုပ္ရွင္ကားႀကီးကိုေရြးခ်ယ္ထားပါတယ္။ ထိုဇာတ္ကားၾကီးကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိ အျခားေသာၿမိဳ႕ၾကီးမ်ားမွာ မတ္လ ၁၆ရက္ထဲက စတင္ျပသေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။

30222090_1653388284746993_5488834553495683072_o

Photo Credit: ေရႊၾကာ Official facebook page

 

ဇာတ္လမ္းအက်ဥ္း
————————
ဒီဇာတ္ကားကေတာ့ ငယ္ဘဝႀကီးမားတဲ့စိတ္ဒဏ္ရာေတြနဲ႔ ဘဝေပးအေျခအေနဆိုးရြားမႈေတြေၾကာင့္ လိင္အလုပ္သမျဖစ္လာတဲ့ ေရႊၾကာဆိုတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးအေၾကာင္းကို အဓိကထားျပသထားျခင္းျဖစ္ၿပီး လိင္အလုပ္သမျဖစ္ျခင္းေၾကာင္း ဥပေဒေၾကာင္းအရအျပင္ အျခားေသာအေၾကာင္းအရာအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ခြဲျခားဆက္ဆံခံရပံုတို႔ကို ျပသထားၿပီး လိင္အလုပ္သမမ်ားကို ႏွိမ္ခ်ဆက္ဆံျခင္းမျပဳလုပ္ရန္ ႏွင့္ သူတို႔ကိုအကာကြယ္ေပးႏိုင္မယ့္ဥပေဒေပၚလာဖို႔ တြန္းအားေပးတဲ့သေဘာနဲ႔ ရိုက္ကူးပံုေဖာ္ထားတဲ့ ပညာေပးဇာတ္ကား ဆန္ဆန္အျဖစ္ရည္ရြယ္တယ္လို့ ထင္ျမင္မိပါတယ္။

ဇာတ္ေကာင္မ်ား
——————-

ဒီဇာတ္ကားမွာ အဓိကဇာတ္ေဆာင္အေန လိင္အလုပ္သမ ေရႊၾကာအျဖစ္ ေဖြးေဖြး ၊ ငယ္စဥ္ကထဲက ရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးျခင္းကို ဝါသနာပါၿပီး အရြယ္ေရာက္စဥ္မွာ ေန႔စဥ္ဘဝေတြထဲက လူေတြအေၾကာင္းကို မွတ္တမ္းရုပ္ရွင္အျဖစ္ရိုက္ကူးသူအျဖစ္ သတိုးသိုက္အျဖစ္ အလင္းေရာင္ ႏွင့္ စီဒိုးနားဟိုတယ္ရွိ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုတြင္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ၿပီး ငယ္စဥ္စိတ္ဒဏ္ရာမ်ားေၾကာင့္ ျပည့္တန္ဆာမ်ားကို ရြံရွာသူတစ္ဦးအေနျဖင့္ စံထားညိဳအျဖစ္ သင္ဇာဝင့္ေက်ာ္တို႔က အဓိကသရုပ္ေဆာင္ထားၿပီး အျခားေသာအႏုပညာရွင္မ်ားကလည္း ပံ့ပိုးထားၾကပါတယ္။

ဇာတ္ကားအေပၚဆန္းစစ္ခ်က္ အျမင္
——————————————-

ေရႊၾကာသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕အထင္ကရဟိုတယ္တစ္ခုျဖစ္တဲ့ စီဒီုးနာဟိုတယ္ရွိ ကလပ္တြင္က်က္စားသည့္သူတစ္ဦးျဖစ္ပါတယ္။ ဇာတ္လမ္းအရ တစ္ညလ်ွင္ ေဒၚလာတစ္ရာ(ျမန္မာေငြ- ၁၃၅၀၀၀က်ပ္) ရရွိပါတယ္။ သို႔ေသာ္သူမေနထိုင္ရာအိမ္ကေတာ့ ရန္ကုန္တစ္ဖက္ကမ္း ဒလ ဟုယူဆရေသာေနရာရွိ က်ဴးေက်ာ္တဲတြင္ျဖစ္ေနသည္တို႔မွာ လက္ေတြ႔နဲ႔ကြဲလြဲမႈမ်ားမွ တစ္ခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။

ထို႔ျပင္ ေရႊၾကာသည္ ငယ္ဘဝစိတ္ဒဏ္ရာမ်ားနဲ႔ အခ်ိန္တိုင္း ဘဝကိုျဖတ္သန္းေနသူတစ္ဦးလို႔ ယူဆရပါတယ္။ မိဘစီးပြားေရးမေကာင္းမႈေၾကာင့္ အေဒၚျဖစ္သူမွတစ္ဆင့္ အိမ္ေဖာ္အျဖစ္လုပ္ကိုင္ခဲ့ရၿပီး ႏွိပ္စက္မႈအမ်ိဳးမ်ိဳးကို ခံစားခဲ့ရတယ္။ ယင္းႏွိပ္စက္မႈမ်ားကို မခံႏိုင္၍ထြက္ေျပးေသာ္လည္း အေဒၚျဖစ္သူေၾကာင့္ပင္ ကေလးလိင္သမဘဝသို႔ ေရာက္ရွိခဲ့လို့ျပထားရာ ျမန္မာဇာတ္ကားမ်ား၏သေဘာသဘာဝအတိုင္း ဇာတ္ေကာင္ကို အလြန္ဇာတ္နာ၊ ဘဝနာထားသည္ဟု ယူဆရပါတယ္။ ေရႊၾကာသည္ ငယ္ဘဝစိတ္ဒဏ္ရာမ်ားကို အခ်ိန္တိုင္း ေတြးေတာခံစား၊နာက်င္ေနသူ ေနာက္ဆံုး လိင္ဆက္ဆံခ်ိန္တြင္ပင္ သူမ၏ငယ္ဘဝဇာတ္ေၾကာင္းကို ေတြးေတာေနသည္မွာ ၾကည့္ရသူပင္ ပူေလာင္မြန္းက်ပ္ရပါသည္။

ဇာတ္ဝင္ခန္းတစ္ခုတြင္ ကလပ္တြင္ ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္းကသီခ်င္းဆိုစဥ္ ေရႊၾကာကလူအုပ္ၾကားထဲတြင္ ဝင္ကရာ လူမ်ားက သူမနားကေရွာင္ခြာသြားၾကၿပီး သီခ်င္းဆံုးေသာ္ ကလပ္မန္ေနဂ်ာက သူမကိုထိုေနရာတြင္မကရန္လာေရာက္တားျမစ္ရာ “ ကြ်န္မလည္း လူပဲ ။ ခံစားတတ္တယ္။ ေပ်ာ္ပါးတတ္တယ္။ ေၾကကြဲတတ္တယ္။ ထြက္ေပါက္ရွာခ်င္တယ္။ အဲ့တာေၾကာင့္ကတယ္ ဘာျဖစ္လဲ ” ဟု ျပန္လည္ေျပာဆိုခဲ့သည္။ ရုပ္ရွင္တစ္ကားလံုးတြင္လည္း “ ဖာ” ဟူသည့္ စကားလံုးကို အထပ္ထပ္အခါခါ တြင္တြင္ေျပာ၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊ “ လူလူခ်င္း ၊ယုတ္ညံ့တယ္၊ ေအာ္ဂလီဆန္၊ရြ႕ံစရာေကာင္းတယ္ ” “လူလူခ်င္းပဲ၊ ျပည့္တန္ဆာလည္းလူပဲ ” စသည့္ စကားမ်ားကို သံုးစြဲျခင္းျဖင့္ လိင္အလုပ္သမတစ္ေယာက္ျဖစ္ျခင္းသည္ ေအာက္တန္းက်သည့္ဘဝ၊ အႏွိမ္ခံဘဝႏွင့္သာ လူျဖစ္ရႈံးကာ ရွင္သန္ေနရေၾကာင္း ရုပ္ရွင္တစ္ကားလံုးတြင္ ျပသထားပါတယ္။

ထိုသို႔ေသာ ျပကြက္မ်ားသည္ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕မျဖဴစင္ျခင္းကို မည္ကဲ့သို႔ ဆံုးျဖတ္ၾကမည္နည္း ႏွင့္ လူတစ္ေယာက္၏ အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းမွဳ ကို မည္ကဲ့သို႔ သတ္မွတ္ၾကသည္ကိုပင္ ေမးခြန္းထုတ္စရာျဖစ္ရပါတယ္။
အမ်ိဴးသမီးနဲံကေလးငယ္ေတြကို ဘယ္လိုပံုေဖာ္ထားလဲ
အလားတူပင္ အမ်ိဳးသမီးႏွင့္ ကေလးငယ္ေတြကို အားအင္မရွိသူမ်ားအျဖစ္ပံုေဖာ္ထားမႈမ်ားလည္း ေတြ႕ရပါတယ္။ လူသားခ်င္းစာနာေထာက္ထားလြန္းသူ မွတ္တမ္းရုပ္ရွင္ဒါရိုက္တာက ရြာတစ္ရြာတြင္ ရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးၿပီးအျပန္ လမ္းေဘးတြင္ ေဆ့ကစားေနေသာကေလးငယ္မ်ားကို လူသားခ်င္းစာနာေထာက္ထားမႈျဖင့္ ၎ကကားေပၚမွေန၍ ပိုက္ဆံမ်ားကို ပစ္ခ်ေပးျခင္းျဖင့္ သူရဲ႕လူသားခ်င္းစာနာမႈကို ျပသသြားတာက လူသားခ်င္းစာနာေထာက္ထားမွဳဆိုတာ ကားေပၚက ပိုက္ဆံပစ္ခ်တာကိုေျပာတာလား ဆုိတာကိုေမးခြန္းထုတ္မိတယ္။ ကေလးေတြကို စကားေျပာတာ အားေပးတာမ်ိဴးေရာ ျပသလို့ မရဘူးလားလို့လဲ တဆက္ထဲေတြးမိပါတယ္။

ခဲြျခားဆက္ဆံပံုေတြကို ဘယ္လိုျပသလဲ
————————————————

မင္းသားရဲ႕ခ်စ္သူဆိုသည္မွာလည္း ဆီဒိုးနားဟိုတယ္တြင္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနသည့္ ပညာတတ္အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးျဖစ္ေသာ္လည္း ျပည့္တန္ဆာမ်ားကို အလြန္ရြံရွာသူအျဖစ္ သရုပ္ေဆာင္ထားပါတယ္။ တစ္ည ၎ညဘက္အိမ္ျပန္ခ်ိန္တကၠစီဌားရာ ေရႊၾကာစီးလာသည့္ကားကို ဌားမိသျဖင့္ ရြံရွာကာ ထိုင္ခံုကို တစ္ရွဴးျဖင့္ သုတ္ပစ္ျခင္း၊ ျပည့္တန္ဆာတစ္ဦးႏွင့္ အတူတူစားေသာက္ရသျဖင့္ ရြံရွာကာ သန္႔စင္ခန္းတြင္ ေအာ့အန္ရသည္ျဖစ္ရသည္အထိ ျပည့္တန္ဆာမ်ားအေပၚ ခြဲျခားဆက္ဆံမႈျပသထားသည္ကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ဇာတ္လမ္းသေဘာအရ ထိုအမ်ိဳးသမီးသည္ ကေလးဘဝကပင္ လိင္အလုပ္သမမ်ားကို ငယ္စဥ္ကပင္ စက္ဆုပ္ရြံရွာသည့္ စိတ္ဒဏ္ရာရွိသည္ဟု သိရပါတယ္။ ထိုစိတ္ဒဏ္ရာကိုလဲ ပီျပင္စြာပံုေဖာ္နိုင္ျခင္းမရွိပါ။

ထို့ျပင္ ဇာတ္ကားထဲမွ ျပည့္တန္ဆာအမ်ိဳးသမီးျဖစ္သူ ေရႊၾကာသည္ ျပည့္တန္ဆာျဖစ္ရျခင္းသည္ ဘဝေသးသိမ္နိမ့္က်သဖြယ္၊ ျပည့္တန္ဆာဘဝသို႔ ေရာက္ရွိသြားပါက မရုန္းထြက္ႏိုင္ပဲ ထိုဘဝထဲတြင္ ေပ်ာ္ေမြ႕ေနသြားကာ ဘဝတစ္ေလ်ွာက္လံုး အထင္ေသး အျမင္ေသး စက္ဆုပ္မႈမ်ားႏွင့္သာ ေနထိုင္သြားရမည့္ပံုစံမိ်ဳး ပံုေဖာ္ထားပါတယ္။ ဒါကလဲ ျပည့္တန္ဆာမ်ားအေပၚ ခဲြျခားဆက္ဆံမွဳ ကို ပေပ်ာက္ေစခ်င္ေသာ ရည္၇ြယ္ခ်က္မ်ိဳး ထိုဇာတ္ကားတြင္ရွိပါက ရည္ရြယ္ခ်က္နွႈ့္လဲႊတယ္လို့ ဆိုနုိင္ပါတယ္။

ရုပ္ရွင္ၾကည့္ေနခ်ိန္မွာလည္း လူေတြရဲ႕ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ခြဲျခားဆက္ဆံမႈမ်ားကို ေတြ႔ျမင္ခဲ့ရပါေသးတယ္။ ဇာတ္ကားထဲရွိ ဇာတ္ဝင္ခန္းတစ္ခုတြင္ ညဘက္ အင္းလ်ားကန္ေဘာင္တြင္ လိင္အလုပ္သမမ်ားကို ရဲမ်ားကလိုက္လံဖမ္းဆီးသျဖင့္ ၎တို႔ထြက္ေျပးၾကသည့္အခါ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ေနသူမ်ားက ရယ္ေမာၾကပါတယ္။

အလားတူ ေရႊၾကာသည္ စာေကာင္းေကာင္းမဖတ္တတ္သည္ကို တစ္ခ်ိဳ႕ေသာဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ားအရ သိရျပီး ဇာတ္ဝင္ခန္းတစ္ခုတြင္ စာမဖတ္တတ္သည့္ ေဖြးေဖြးစာဖတ္စဥ္ အထစ္ထစ္ေငါ့ေငါ့ျဖစ္ေနသည္ကို လူအမ်ားကရယ္ၾကပါတယ္။ စာမဖတ္တတ္သည့္ လူတစ္ေယာက္ကို ဘာေၾကာင့္ရယ္ေမာၾကသလဲ ၊ စာမတတ္ျခင္းက ရယ္စရာလားဟု ေမးခြန္းထုတ္ရမလိုျဖစ္ေနပါ၏။ လိင္အလုပ္သမမ်ားက ၎တို႕အခ်င္းခ်င္း ဗန္းစကားမ်ားျဖင့္ စကားေျပာဆိုေနစဥ္တြင္လည္း လူအမ်ားက ဟာသသဖြယ္ရယ္ေမာၾကသည္ကိုလည္း ေတြ႕ခဲ့ရပါတယ္။ ကြ်န္မတို႔ လူ႔အဖြဲ႕အစည္းကေရာ ျပည့္တန္ဆာမ်ားကို ရယ္ေမာစရာဟာသတစ္ခုကဲ့သို႔ ေတြးထင္ေနၾကသလား ကြ်န္မေမးခြန္းထုတ္မိပါတယ္။

ဇာတ္ကားမွေကာင္းမြန္စြာျပသသြားႏိုင္ေသာအရာမ်ား
______________________________________________

ဇာတ္ကားတစ္ကားလံုးတြင္ လြဲမွားေသာအဓိပၸာယ္မ်ားႏွင့္ အသိပညာေပးမႈမ်ားရွိေသာ္လည္း ျပည့္တန္ဆာမ်ား၏ ဘဝကို ထင္ဟပ္ျပေနေသာအေၾကာင္းအရာမ်ားလည္း ပါဝင္ေနသည္ကို ေတြ႔ရွိရပါတယ္။ ဤဇာတ္ကားတြင္ ျပည့္တန္ဆာမ်ား၏ အကာကြယ္မဲ့မႈမ်ား၊ ျပည့္တန္ဆာျဖစ္မႈကိုအေၾကာင္းျပဳ၍ တာဝန္ရွိသူမ်ားႏွင့္ ေဖာက္သည္ မ်ား၏ အၾကမ္းဖက္ခံရမႈမ်ား ႏွင့္ ၎တို႔၏အခက္အခဲမ်ားကို ထင္သာျမင္သာရွိေအာင္ ျပသႏိုင္ခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ျပည့္တန္ဆာအမ်ိဳးသမီးမ်ား အၾကမ္းဖက္ခံရပါက ကာကြယ္ေပးမည့္သူမရွိျခင္း၊ တာဝန္ရွိရဲအရာရွိမ်ားကို ရဲေၾကးေပး၍လုပ္စားႏိုင္ေသာ္လည္း အမႈလိုအပ္ပါက ဖမ္းဆီးခံရၿပီး ျပန္လည္လြတ္ေျမာက္ကာ ျပည့္တန္ဆာအျဖစ္ ျပန္လည္လုပ္ကိုင္ရပံုစသျဖင့္ ျပည့္တန္ဆာျဖစ္ျခင္းကို အေၾကာင္းျပဳ၍ အၾကမ္းဖက္မႈခံရျခင္းကို ျပသႏိုင္ခဲ့သည္ကိုေတာ့ အားရမိပါတယ္။

နိဂုံး
—-

ေရႊၾကာရုပ္ရွင္ကားတစ္ခုလံုးတြင္ ဇာတ္ညႊန္းေရးသူ၏ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားကို တစ္ခ်ိဳ႕အခ်ိန္မ်ားတြင္ ေတြ႕ျမင္ရေသာ္လည္း တကားလံုးကိုျခံဳငံုၾကည့္ေသာ္ ခြဲျခားဆက္ဆံျခင္းကိုပိုမိုအားေပးရန္ တိုက္တြန္းသည့္သေဘာမ်ား၊ ပိုမိုႏွိမ့္ခ်ေျပာဆိုထားသည္မ်ားကို ေတြ႕ျမင္ရပါသည္။ ေရႊၾကာကိုၾကည့္ျခင္းျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ ျပည့္တန္ဆာမ်ားသည္ အတူတူပဲလားဟူ၍လည္း ေမးခြန္းထုတ္စရာျဖစ္ေနပါတယ္။ ခြဲျခားဆက္ဆံမႈ၊ အထင္ေသးျခင္းႏွင့္ သနားမႈတို႔သည္ တခ်ိဳ႕ေသာအခ်ိန္မ်ားတြင္ တိုက္ရိုက္အခ်ိဳးက်ေလ႔ ရွိပါသည္။ တခ်ိဳ႕ေသာအခ်ိန္မ်ားတြင္ မိမိထက္နိမ့္ပါးသူမ်ားကို သနားစရာဟူသည့္ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ခြဲျခားဆက္ဆံမႈမ်ားလည္း ျပဳလုပ္တတ္ေလ့ရွိပါသည္။ ယခုေရႊၾကာသည္လည္း ျပည့္တန္ဆာမ်ား၏ဘဝကို စာနာနားလည္ေပးရန္ ရုပ္ရွင္တစ္ကားလံုးမွာေတာ့ ကြ်န္မတို႔ရဲ႕ ပံုမွန္ လူ႕သေဘာသဘာဝေတြနဲ႔ဆန္႔က်င္ေနတဲ့ အေတြးအေခၚအယူအဆေတြနဲ႔ ယခင္အဆက္ဆက္က ရုိက္ကူးခဲ့သည့္အတိုင္း ျပည့္တန္ဆာမ်ားကို ယခင္ပံုရိပ္မ်ားအတိုင္း ႏွိမ့္ခ်သည့္သေဘာျဖင့္ ပံုေဖာ္ထားသည္မ်ားကို ဇာတ္ကားတစ္ခုလံုးတြင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေတြ႕ျမင္ရပါတယ္။

ရုပ္ရွင္တြင္သာမကပဲ ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားေၾကျငာပိုစတာတြင္ ေရႊၾကာသည္ အိပ္ရာေပၚတြင္ လဲေလ်ာင္းေနၿပီး ယင္းေဘးတြင္ ၎၏ဘရာစီယာကိုခ်ထားသည့္ ပံုကို ဇာတ္ကား၏ ေၾကၿငာပံုရိပ္အျဖစ္ ျပသထားတယ္။ အလားတူပင္ ေရႊၾကာျပသေနသည့္ရုပ္ရွင္ရံုမ်ား၏ ေရွ႕တြင္လည္း ယင္းပံုကို ထင္သာျမင္သာရွိေသာ ရုပ္ပံုျဖင့္ ျပသထားသည္မွာ ၎သည္ဇာတ္ကားရဲ႕ဆိုလိုရင္းႏွင့္အပ္စပ္မႈမရွိပဲ ျပည့္တန္ဆာမ်ားသည္ အားနည္းသူမ်ား၊သနားစရာပံုရိပ္အျဖစ္ ပံုေဖာ္ထားျခင္းျဖင့္ ေရႊၾကာသည္ ပိုမိုသနားစရာ၊ အားနည္းသူအျဖစ္သာ အဓိပၸါယ္သက္ေရာက္ေစပါတယ္။ ဇာတ္ကား၏အဆံုးသတ္တြင္ စာတန္းထိုးသြားသည့္အခန္းတြင္ “ ျပည့္တန္ဆာေလးေတြဟာ ငယ္စဥ္က ျဖဴစင္တဲ့ကေလးငယ္ေလးေတြ ျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္ ” ဆိုသည့္စာသားသည္ ျဖဴစင္ျခင္းဆိုတာဘာလဲ။ ျဖဴစင္ျခင္းမျဖဴစင္ျခင္းကို ဘာနဲ့ ဘယ္လိုဆံုးျဖတ္ၾကမည္နည္းဆိုသည္ကို ေမးခြန္းထုတ္စရာပင္ ျဖစ္ရပါေတာ့တယ္။

ရုပ္ရွင္၊သီခ်င္းမ်ားႏွင့္ စာေပယဥ္ေက်းမႈမ်ားသည္ လူသားတို႔၏ စိတ္ကိုျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေပးနိုင္ေသာ အစြမ္းသတၱိမ်ားရွိပါသည္။ ရုပ္ရွင္တိုင္းက အသိပညာဗဟုသုတခ်ည္းသာေပးရမည္မဟုတ္ေသာ္လည္း တခ်ိဳ႕ေသာရုပ္ရွင္မ်ားက သုတရသကို ေပးစြမ္းႏိုင္ၾကပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေသာရုပ္ရွင္ေတြက လူေတြရဲ႕ဘဝကို ထင္ဟပ္ျပသေနပါတယ္။ လူေတြက ရုပ္ရွင္ေတြကေနတဆင့္ သင္ယူနားလည္ၾကတာမ်ိဳးေတြလည္း ရွိတတ္ၾကပါတယ္။ ဒီရုပ္ရွင္ကေတာ့ တခ်ိဳ႕ေသာအခ်ိန္မ်ားတြင္ ကြ်န္မတို႔ကို ဘာကိုေျပာျပခ်င္ေနသလဲဆိုတာ နားမလည္ႏိုင္တာမ်ိဳး ျဖစ္သြားမိပါတယ္။

စုေလးငံု

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s