ၾကီးေလးၾကီး နွင့္ အၾကမ္းဖက္မွဳ

ႀကီးေလးႀကီး ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားၾကီးကို ဇန္နဝါရီလ ၁၉ ရက္ေန႔ကစၿပီးေတာ့ ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလံုးမွာရွိတဲ့ အဆင့္ျမင့္ရုပ္ရွင္ရံုၾကီး ၆၄ ရံုမွာ ျပသေနတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားကို ခ်င္းတြင္းတာရာရဲ႕ဇာတ္ညႊန္းကို ဇာတ္လမ္း၊ ရိုက္ကြင္းဇာတ္ညႊန္းႏွင့္ ဒါရိုက္တာ ျပည္ဟိန္းသီဟ က ပံုေဖာ္ရိုက္ကူးထားၿပီး လူမင္း၊ ခန္႔စည္သူ ၊ အိျဒာေက်ာ္ဇင္၊ ခိုင္သင္းၾကည္ တို႔ကဦးေဆာင္ၿပီး အျခားေသာ ဟာသသရုပ္ေဆာင္ေတြက ဝိုင္းဝန္းပံ့ပိုးသရုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ဟာသကားတစ္ကားပဲျဖစ္ပါတယ္ ။
ဇာတ္လမ္းကျမန္မာဟာသဇာတ္ကားပါပဲ ။ ေက်းရြာတစ္ရြာမွာ အေျခခံထားၿပီး အဓိက စံုတြဲႏွစ္တြဲရဲ႕ အလြဲေတြကိုဟာသအေနနဲ႔ ရိုက္ကူးထားတာပါ ။ အဓိကဇာတ္ေကာင္ ေလးေယာက္နဲ႔ အရံ စုစုေပါင္း လူအေယာက္ ၂၀ေလာက္နဲ႔ ႏွစ္နာရီနီးပါး ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားတစ္ခုပါပဲ ။ လူပ်ိဳၾကီးႏွစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ရြာရဲ႕အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး အုပ္ၾကီး(လူမင္း)နဲ႔ ကပ္ေစးနဲလူပ်ိဳၾကီး ကိုေမာင္ၾကီး(ခန္႔စည္သူ)တို႔က ရြာရဲ႕အပ်ိဳၾကီးႏွစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ အေပါင္ဆိုင္ဖြင့္ထားတဲ့ အိျဒာေက်ာ္ဇင္(တင္တင္ၾကီး)နဲ႔ ရြာပတ္ၿပီးအတင္းေျပာလို႔ အာၾကီးလို႔ေခၚၾကတဲ့ တင္တင္ေလး(ခိုင္သင္းၾကည္)တို႔ ေလးေယာက္တို႔အၾကားဇာတ္အိမ္တည္ထားတဲ့ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ပါပဲ။ ရြာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး(အုပ္ၾကီး)က အတင္းတုတ္တဲ့အမ်ိဳးသမီးကိုၾကိဳက္ၿပီး ကပ္ေစးနဲလူပ်ိဳၾကီးက အေပါင္ဆိုင္ဖြင့္ထားတဲ့အပ်ိဳၾကီးကိုၾကိဳက္ၿပီး ခ်စ္ေရးဆိုရာမွာအလြဲလြဲ အေခ်ာ္ေခ်ာ္ေတြျဖစ္ၿပီး အတြဲေတြမွားတာ၊ လူပ်ိဳၾကီးေတြက သူတို႔ခ်စ္တဲ့ေကာင္မေလးေတြကို ရဖို႔ျပန္ၾကိဳးစားတာ စတဲ့အခန္းေတြနဲ႔ ဟာသလုပ္ ရိုက္ကူးထားတဲ့ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ပါ။
ဟာသဇာတ္ကားေတြက လာေရာက္ၾကည့္ရႈတဲ့ရုပ္ရွင္ၾကည့္ပရိတ္သတ္ကို ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ျပဳလုပ္ေပးတာမ်ိဳးပါ။ ဟာသကားျဖစ္တဲ့အတြက္ ဇာတ္ဝင္ခန္းတစ္ခုစီတိုင္းက လူေတြကိုႏွစ္ျခိဳက္ရယ္ေမာေစႏိုင္မွ ဟာသကားျဖစ္တာပါ ။ရုပ္ရွင္ေတြက လူေတြကို အသိပညာဗဟုသုတ ယဥ္ေက်းမႈစတာေတြကို သင္ၾကားေပးပါတယ္ ။ ဟာသကားေတြကေရာ လူေတြကို အသိပညာေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္ ။ ဇာတ္ကြက္ေတြတိုင္းက လူေတြကိုရယ္ေမာေစဖို႔ဆိုေသာ္ျငားလည္း တခ်ိဳ႕ေသာဟာသေတြက လူနည္းစုတစ္ခ်ိဳ႕ကို ေလွာင္ေျပာင္ေနသလိုျဖစ္ေနတဲ့အခါ တခ်ိဳ႕ဟာသေတြကေန ၾကည္ေနတဲ့သူေတြကို အေတြးမွားေတြေရာက္ရွိသြားေစႏိုင္တဲ့အခါ ဒီလိုရုပ္ရွင္မ်ိဳးက အႏၱရာယ္ရွိေနပါၿပီ။ အခုလည္း ဒီ “ ၾကီးေလးၾကီး” ရုပ္ရွင္ကားက ျခားနားသန္စြမ္းသူေတြကိုဟာသအျဖစ္ျပဳလုပ္ထားျခင္း တခ်ိဳ႕ေသာဒိုင္ယာေလာခ့္ေတြက အမ်ိဳးသမီးေတြအေပၚ အၾကမ္းဖက္မႈကို အားေပးအားေျမွာက္မႈဖို႔ တိုက္တြန္းေနတာမ်ိဳးေတြရွိပါတယ္ ။ ဘယ္လိုမ်ိဳးေတြနဲ႔ဟာသအျဖစ္ဖန္တီးထားတယ္ဆိုတာ ၾကည့္ရေအာင္
ရြာရဲ႕အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး အုပ္ၾကီးက အတင္းတုတ္တဲ့အပ်ိဳၾကီးတင္တင္ေလးကိုၾကိဳက္ပါတယ္။ အုပ္ၾကီးက ရြာမွာလာဘ္စား၊ ရြာသူရြာသားေတြဆီက ဘာလုပ္ဖို႔ညာလုပ္ဖို႔ဆိုၿပီးပိုက္ဆံေတြေတာင္း ဘက္လိုက္တတ္ၿပီး ကိုယ့္အတြက္ပဲကိုယ္ၾကည့္တတ္တဲ့သူမ်ိဳးမို႔ တရြာလံုးရဲ႕ခ်ဥ္ပတ္ပါ။ ဒါေပမယ့္လူၾကီးဆိုေတာ့လည္း အားလံုးကရွိန္ၾကတာေပါ့။ အုပ္ၾကီးက တင္တင္ေလးကိုၾကိဳက္ေတာ့ အိမ္ခ်င္းကလည္းကပ္ေနေတာ့ အေနာက္ကေနခိုးၾကည့္၊ ၿပီးေတာ့ တင္တင္ေလးအခ်စ္ကိုရဖို႔ဘယ္လိုလုပ္ရမယ္ဆိုတာ သူ႔တပည့္ဆီကအၾကံေတာင္းတယ္။ အဲ့ဒီမွာသူ႔တပည့္က “ လြယ္ပါတယ္အုပ္ၾကီးရာ အဓမၼက်င့္လိုက္ေပါ့ ” ဆိုၿပီးေျပာလိုက္တယ္။ ဒီစကားက အင္မတန္ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတဲ့စကားပါပဲ။ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕္အခ်စ္နဲ့ ကာမကို ယူတဲ့အခါ သူ့ရဲ့ သေဘာတူညီခ်က္ က အေရးမၾကီးဘူး။ မုဒိန္းက်င့္လိုက္ရင္ပိုင္သြားျပီဆိုတာ တဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ က အင္မတန္အႏၱရာယ္ရွိပါတယ္။ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ကို လြယ္လြယ္နဲ႔ အဓမၼမႈကို ျပဳက်င့္ဖို႔ အားေပးအားေျမွာက္ျပဳလိုက္သလိုပါပဲ။ မုဒိန္းက်ငိ့တာဟာ ပ့ုံမွန္လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္တဲ့ကိစၥတခုလိုျဖစ္ေနတယ္။
ေနာက္တစ္ခုက လူပ်ိဳၾကီးႏွစ္ေယာက္ သူတို႔ၾကိဳက္တဲ့ေကာင္မေလးေတြကိုရည္းစားစာေပးတဲ့အခ်ိန္မွာ လြဲေခ်ာ္တာေတြျဖစ္ၿပီး စာေတြလူမွားရသြားေတာ့ ေကာင္မေလးေတြက တကယ္ထင္ၿ႔ပီး ရည္းစားရသြားတဲ့အခါ သူတို႔တကယ္ခ်စ္တဲ့သူကို ဘယ္လိုရေအာင္ၾကံရမလဲဆိုတာ ရြာျပင္မွာေဆြးေႏြးၾကတယ္။ အဲ့ဒီအခါ ရြာသူၾကီးက လူပ်ိဳၾကီးကပ္ေစးကို မင္းေကာင္မေလးေခါင္းကို ရိုက္ၿပီး ခိုးေျပး၊ ငါကဒီအမႈကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးမယ္ ၊ လူပ်ိဳၾကီးကပ္ေစးနဲကလည္း ရြာသူၾကီးကို “အုပ္ၾကီးက ပါဝါသံုးၿပီးေကာင္မေလးကိုျပန္ေပးဆြဲ” ဆိုတဲ့စကားေတြနဲ့ အမ်ိဳးသမီးအေပၚကိုယ္ထိလက္ေရာက္အၾကမ္းဖက္ေစရန္ အားေပးအားေျမွာက္ျပဳထားတယ္။ နဂိုကထဲက မွ လံုျခံဳမႈမေပးထားတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္ေတြမွာ ေနထိုင္သြားလာေနရတဲ့ အသက္အရြယ္ မ်ိဴးစံု အမ်ိဴးသမီးမ်ားအေပၚ အခ်ိန္မေရြးေနရာမေရြး ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ့ အမ်ိဳးသားမ်ားက အၾကမ္းဖက္ႏိုင္သည္ဟူေသာ အေတြးမ်ားစိတ္ထဲေရာက္သြားနိုင္တယ္လို့ သံုးသပ္မိပါတယ္။ အမ်ိဴးသမီးတေယာက္ကို အဓမၼျပဳက်င့္လိုံ့ရတယ္လို့ သတင္းအခ်က္အလက္ေပးသလိုျဖစ္သြားတယ္။ ေရွ႕ႏွစ္ေပါင္းလေပါင္းမ်ားစြာက ကြ်န္မတို႔ၾကားသိျမင္ခဲ့ရေသာ သက္ငယ္မုဒိမ္းမႈမ်ား၊ ဒဂုန္စင္တာဓားထိုးမႈမ်ား၊ ရည္းစားေဟာင္းက အက္စစ္နွင့္အပက္ခံရမႈမ်ားႏွင့္ လတ္တေလာၾကံဳေတြ႕ထားရသည့္ တကၠစီဒရိုင္ဘာက အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးကို အၾကမ္းဖက္အဓမၼျပဳက်င့္ခံရတာကို သြားျပီးေတြးမိတယ္။ မုဒိန္းက်င့္မွဳက ဟာသ တခု ေလာက္ အဆင့္ေရာက္သြားျပီး ရယ္နိုင္တဲ့အထိယဥ္ပါးေနျပီဆို ဥပေဒတခုျပဌာန္းလို္က္ရဳံနဲ့ပဲ အမ်ိဴးသမီးေတြ လံုျခံဳသြားျပီလား။မီဒီယာေတြက ေပးေနတဲ့ သတင္းအခ်က္ေတြ က လူေတြရဲ့ စိတ္နွလံုးကို အတြင္းထဲအထိေရာက္မွန္းမသိေရာက္ေစနိုင္တယ္။
ဒီဇာတ္ကားပါ ဟာသဇာတ္ဝင္ခန္းေတြက ျခားနားသန္စြမ္းမႈကိုအေၾကာင္းၿပီး ရယ္စရာဟာသဇာတ္ကြက္မ်ားဖန္တီးထားေသာ္လည္း လာေရာက္ၾကည့္ရႈသူပရိတ္သတ္မ်ားက သေဘာက် နွစ္ျခိုက္ တာကို အံ့ၾသမိတယ္။ ‘အာေရာဂ်ံ’ အမည္ရွိ ထမင္းဆိုင္တစ္ဆိုင္တြင္ ကိုယ္ျခားနားသူ။အျမင္အာရဳံခ်ိဴ့တဲံသူ၊ အၾကားအာရဳ့သူႏွင့္ စကားမေျပာႏိုင္သူ လူေလးဦးက ဆိုင္အကူမ်ားအျဖစ္ပါဝင္သရုပ္ေဆာင္ထားပါတယ္။ ဇာတ္လမ္းအစပိုင္းမွာ ထမင္းဆိုင္ကို စားသံုးသူေတြလာေရာက္တဲ့အခ်ိန္ ဆိုင္ရွင္က အိမ္သာသြားေနလို႔မရွိဘူး။ ဒီေတာ့ ျခားနားသန္စြမ္းသူေတြက ဧည့္ခံတဲ့အခါ အလြဲအမွားေတြျဖစ္တယ္။ အဲဒီေတာ့ လာစားတဲ့သူေတြက ဒီဆိုင္မွာအေကာင္းေတြတစ္ေယာက္မွမရွိၾကေတာ့ဘူးလား။ ေကာင္းတဲ့သူတစ္ေယာက္ေလာက္လာပါအံုးဟလို႔ ေအာ္ေခၚတဲ့အေၾကာင္းပါ တယ္။ တကားလံုးမွာ ဒီအခန္းကို ပရိသတ္က အရယ္ဆံုးပါပဲ။ ျခားနားသန္စြမ္းသူေတြ ဟာ ဟာသလုပ္စရာလား။ လူမဟုတ္ေတာ့ဘူးလား။ မသန္စြမ္းျဖစ္သြားရင္သံုးစားလို႔မရေတာ့ဘူးလား။ ျခားနားသန္စြမ္းသူေတြက ဘယ္ေနရာမွာမွအသံုးမဝင္ဘူးလား စတဲ့အေတြးေတြဝင္မိပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ထမင္းပန္းကန္ေတြနဲ႕ ဟင္းခြက္ေတြခ်ခိုင္းတဲ့အခါ ပိုလီယိုျဖစ္ေနတဲ့သူကုိခ်ခိုင္းတယ္။ ပိုလီယိုျဖစ္ၿပီးအေၾကာဆြဲေနေတာ့ လာခ်တဲ့ဟင္းခြက္ေတြက ဖိတ္ကုန္တယ္။ ဒီဇာတ္ကားထဲမွာပါပဲ ေနာက္ထပ္ထမင္းဆိုင္ခန္းတစ္ခုမယ္ အဲ့ဒီပိုလီယိုေကာင္ေလးက ထမင္းဟင္းပန္းကန္ေတြခ်တဲ့အခါမွာေတာ့ ဖိတ္တာေပတာေတြမရွိေတာ့ဘူး။ ပိုလီယိုေရာဂါျဖစ္ၿပီး အေၾကာဆြဲေနတာကိုအေၾကာင္းျပဳၿပီး ရယ္စရာအျဖစ္ဖန္တီးထားျခင္းပါပဲ။ ဆိုင္မွာဒီလိုဝန္ထမ္းေတြခန္႕ထားလို႔ ခန္႕စည္သူက မင္းတို႔ဆိုင္နာမည္ “အာေရာဂ်ံကေန ဂီလာနထမင္းဆိုင”္လို႔သာေျပာင္းလိုက္ပါေတာ့ဆိုၿပီး ေျပာသြားတယ္။ ေျပာခ်င္တာက တဆိုင္လံုးတစ္ေယာက္မွသံုးစားလု႔ိမရဘူးလို႔ ေျပာလိုက္တာပါပဲ။ ဒီဇာတ္ကားမွာကရုပိပိုင္းဆိုင္ရာကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ရယ္စရာျဖစ္ေအာင္ျပဳလုပ္ထားတယ္။ အျမင္အာရဳံခ်ိတဲ့သူေတြက အျခားေသာသူေတြထက္ အၾကားအာရံုအားေကာင္းတယ္ဆိုတာမ်ိဳးေတြ ၾကားဖူးေပမယ့္ ဒီဇာတ္ကားမွာေတာ့ တမင္ရယ္စရာဇာတ္ကြက္အျဖစ္ ဖန္တီးထားတယ္။ အျခားေသာျခားနားသန္စြမ္းသူမ်ားလည္း အတူတူပါပဲ။
သို႔ေပမယ့္ ထုိဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ားကို လာေရာက္ၾကည့္ရႈတဲ့ပရိတ္သတ္ေတြက အလြန္တရာႏွစ္ျခိဳက္သေဘာက်ေနတာပါပဲ။ စဥ္းစားစရာက က်မ တို႔ ျမန္မာရုပ္ရွင္ၾကည့္ပရိတ္သတ္မ်ား က ျခားနားသန္စြမ္းသူမ်ားကို ရယ္စရာအျဖစ္ ေတြးထင္ေနၾကၿပီလား။ ရုပ္ပိုင္ူးဆိုင္ရာ အမ်ာူနဲ့မတူညီမွုသည္ အသံုးမက် ျပစ္တင္ရႈံ႕ခ်စရာလား။ မသန္စြမ္းသူမ်ားကို ေလးစားပါဟူေသာစကားက ္ ဒီဇာတ္ကားထဲမွာ ေပ်ာက္ကြယ္ေနတယ္။ ႏုိင္ငံတကာမွာ ျခာူနားသန္စြမ္းသူမ်ားႏွင့္ပတ္သတ္ၿပီး ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမ်ားကို ရိုက္ကူးျပသသည့္အခါတြင္ ၾကည့္ရႈသူမ်ားအဖို႔မူ အရမ္းေကာင္းၿပီးအတုယူစရာမ်ားႏွင့္ ေတြးေခၚစရာေတြအျပည့္နွင့္က်န္ရစ္ခဲ့ေလ့ရွိတယ္။ ဥပမာ – စတီဗင္ေဟာ့ကင္း အေၾကာင္းေရာက္ကူးထားတဲ့ Theory of Everything ဇာတ္ကား ဆိုရင္ၾကည့္ရတဲ့သူမ်ားအတြက္ ျခာူနားသန္စြမ္း ေသာ သိပၸံပညာရွင္ က စံျပဇာတ္ေကာင့္ျဖစ္တယ္။ ္္ ျမန္မာ့ရုပ္ရွင္မွာမူ မသန္စြမ္းသူမ်ားသည္ ရယ္စရာသတၱဝါ၊ အသံုးမက်တဲ့ႏွိမ္စရာသတၱဝါအျဖစ္ ပံုေဖာ္ျပသၾကတယ္္။ယခု ဒီဇာတ္ကားတြင္လည္း ကိုယ္အဂၤါျခားနားမွဳ အျမင္အာရဳံ မရသူ အၾကားအာရုံမရသူ ကိုအေျခခံသည့္ လူေလးေယာက္၏ ဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ားကို ထည့္သြင္းျပသထားတယ္။္။ ယင္းရုပ္ရွင္ကို လာေရာက္ၾကည့္ရႈၾကသည့္ ပရိတ္သတ္မ်ားကလည္း ဒီလိုမသန္စြမ္းသူမ်ားကိုဟာသလုပ္ထားျခင္းကို ပို၍ ႏွစ္ျခိဳက္ၿပီးရယ္ေမာၾကျခင္းကိုလည္း ေတြ႕ရပါတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ မစုပံုခ်စ္တို့လိုျခားနားသန္စြမ္းလူေတြအတြက္ စံျပ အမ်ိဴးသမီးေတြအမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။ သူတို့အေၾကာင္းကို ပိုက္ဆံမ်ားမ်ားသံုးျပီးနာမယ္ၾကီးရုပ္ရွင္ရဳံေတြမွာျပသတာတခါမွမၾကံုဖူးေသးပါဘူး။
္ ျမန္မာဟာသကားေတြကျခားနားသန္စြမ္းသူေတြ၊ တိုင္းရင္းသားျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ စကားဝဲတာေတြ၊ လိင္မတူကြဲျပားမႈအေပၚ၊အသားအေရာင္ကြဲျပားမႈအေပၚအေျခခံၿပီး ဟာသအျမင္ျဖင့္ ရယ္စရာအျဖစ္ မီးေမာင္းထိုးသရုပ္ေဖာ္ရိုက္ကူးတာေတြမ်ားပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ကိုရုပ္ရွင္လို႕ပဲျမင္ေပမယ့္ တခ်ိဳ႕ေသာဇာတ္ဝင္ခန္းေတြကလည္း အမ်ိဳးသမီးမ်ားအေပၚ အၾကမ္းဖက္မႈကို အားေပးအားေျမွာက္ျပဳေနတာမ်ိဳးေတြလည္း ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳးဇာတ္ကားေတြက ျမန္မာႏိုင္ငံအႏွ႕ံမွာရွိတဲ့ ရုပ္ရွင္ရံုၾကီးေတြမွာ ရံုျပည့္ရံုလ်ံအားေပးမႈေတြရေလ့ရွိျပီးလာၾကည့္တဲ့သူေတြကလည္း ဆယ္ေက်ာ္သက္ လူငယ္လူရြယ္ေတြမ်ားတယ္။ ရုပ္ရွင္ေတြက လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ရဲ႕စိတ္ကို အလြန္လႊမ္းမိုးႏုိင္ပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ေတြက အသိပညာဗဟုသုတနဲ႔ အတုယူစရာေတြရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အထက္မွာေရးထားခဲ့တဲ့ ျမန္မာရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားေတြရဲ႕ တလြဲမီးေမာင္းထိုးမႈေတြက လာၾကည့္တဲ့လူငယ္တစ္ေယာက္စီတိုင္းကို သက္ေရာက္မႈေတြမ်ားစြာရွိပါတယ္။ ခြဲျခားဆက္ဆံေနတာကို ခြဲျခားဆက္ဆံေနတယ္လို႔မျမင္တာ ၊ အၾကမ္းဖက္မႈကို အားေပးအားေျမွာက္ျပဳေနေပမယ့္ အားေပးရာေရာက္မွန္းမသိတာ စတာေတြက အလြန္အမင္းစိုးရိမ္စရာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေတြက ဟာသအျဖစ္နဲ႔ျပသဖို႔ မသင့္ေတာ္ပါဘူး။ ဒါေတြကရယ္စရာမဟုတ္ပါဘူးလို႔ ကြ်န္မတို႔က ဒီလိုဇာတ္ကားေတြကိုရိုက္ကူးပံုေဖာ္ေနတဲ့ဒါရိုက္တာေတြကို ေျပာရမွာလား။ ပါဝင္သရုပ္ေဆာင္ေနတဲ့ မင္းသားမင္းသမီးနဲ႔ အရံအေပါင္းအပါေတြကိုေျပာရမွာလား ။ ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးကလူၾကီးေတြေရာဒီလိုရုပ္ရွင္ေတြကို ေက်နပ္ႏွစ္ျခိဳက္စြာ ၾကည့္ရႈ႕ေနၾကတဲ့လူငယ္ေတြကိုဒါေတြကရယ္စရာဟာသေတြမဟုတ္ပါဘူးလို႔ က်မ ဘယ္လိုေျပာရပါ့မလဲ။

__စုုေလးငံုု__

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s